Preguntas Frecuentes

Puede encontrar la respuesta mediante el uso de categorías o búsquedas.
Guía de nuestros productos
  1. [833] Why cannot I access the Internet after installed the TP-LINK router?
  2. [832] Why cannot I find or connect to my wireless networks?
  3. [690] What are the most frequent asked questions about the TP-LINK routers' speed?
  4. [722] What can I do if the wireless network is unstable via my wireless router/modem router?
  5. [477] ADSL Modem Router All-in-one Troubleshooting Guide
  6. [400] 3G/4G Router All-in-One Troubleshooting Guide
  7. [406] Most frequent questions about TP-LINK Powerline adapters
  8. [882] What can I do when some specific domestic appliance affects PLC product’s performance, such as PLC device’s data transfer rate is very low or even the PLC device can’t work normally?
  9. [865] What are the most frequent asked questions of EAP Series?
  10. [831] Why can't I log in to the web management utility of the TP-LINK device?
  11. [776] How to find the default access on a TP-LINK product?
Más visitados
  1. [046] How to find the hardware version on a TP-LINK device?
  2. [250] Cómo configurar un 11n AP como repetidor
  3. [138] Por qué no puedo acceder a Internet después de conectar el Router TP-LINK de mi modem
  4. [228] Cómo instalar manualmente los adaptadores en Windows 7
  5. [087] ¿Cómo puedo acceder a la utilidad basada en web (página de Administración) del Router inalámbrico TP-LINK?
  6. [056] ¿Cómo me conecto a la red inalámbrica mediante el uso integrado la utilidad/Cliente de Windows (WZC)?
  7. [174] ¿Cómo puedo acceder a la utilidad basada en Web del Punto de acceso inalámbrico?
  8. [357] How to Configure my Range Extender
  9. [014] Cómo configurar las propiedades TCP/IP de mi Computadora
  10. [227] Cómo configurar la función WDS en los Routers TP-LINK 11n
¿No puede encontrar lo que necesita? Contacte con el Soporte Técnico